Sensommar

Slutligen börjar jag landa efter rivstarten med magasinet under försommaren.
Nu börjar äntligen sortimentet vara komplett och fler nyheter är på väg.
Tyvärr är det lite rörigt utvändigt, då vi håller på med tilläggsisolering av magasinet
så det skall bli lite varmare än förra vintern. Vi har även bättrat på med fler hyllor
invändigt för att få rum med alla vackra saker.

Det är kul för kunderna kommer inte bara från Lekeberg utan även från hela
skandinavien, Tyskland, Schweiz och till och med Polen.

Jag har även, sedan några veckor tillbaks, fått igång kortterminalen så ni kan
betala med bankkort och inte bara med kontanter.
Jag fortsätter naturligtvis med söndagsöppet mellan kl. 10.00 och 16.00
under sensommaren också. Övriga öppettider är ons-fre 13.00 - 18.00
och lördag 10.00 - 16.00.

Försommaren har varit underbar med många fantastiska kunder som jag
lärt känna och som tillfört många glada tillrop.

Här kommer det lite nya bilder............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0